Rss Feed
  1. Blogging mmg leh rapatkan silaturahim, kita semua bloggers, tak kira la kat Mesia, Asia atau dunia skali pun, once kita dh start blogging, entry2 yg di share tu slalunya jd info berguna kat semua,...

    Tak kira lah, pasal diri sendiri ker, motivasi ker, citer isu semasa ker, kematian ker, gathering ker.... macam2 topik, tp tetap masing2 ada agenda kenapa entry itu dikeluarkan...

    Kucing Kuyup cuba untuk simpulkan kat sini....bahawa :


    Semua Bloggers adalah seperti BERSAUDARA

    Sebagai penghargaan kepada semua, amik lah Award ni, dan lekat lah kat blog korg semua, termasuk sesiapa saja yg membaca entry ini (tak de paksaan untuk lekatkan, ok...hehe). Aku tak de nk mention nama sesape, sb award ni untuk semua...tp klu nk sebar2 kan, lgi bagus....


    ... atau ...

    aku bg dua version, ikut kesesuaian korg nk yg mana

    ermmm.....

    Routine aku, selain jd blogger?? hehehehe........... of course YM+ing hampir sepanjang masa, dan pantang inbox email penuh, masuk jer, check trus, mana la tau kwn2 komen kat fb ker, komen kat blog ker, pasal konvo aku ker...hehehehe....

    Ape pun bg status YM aku, mmg susah nk tgk status IDLE, sb nyer....... aku dh set IDLE utk satu masa yg agak lama, dgn kata lain, mmg tak sempat nk idle pun setakat tinggal utk berjam2 lamanya...hehehehe, giler...




    npk x, siap pasang secretary peribadi lagi...hehe

    ~: oklah, kita bersaudara yer :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.