Rss Feed
  1. Citer lama sebelum raya....

    Monday, November 30, 2009


    dh lama carik gambar nie.....


    hmmm....nie la dia gambarnyer, time aku dpt parut kat kedua2 siku skrg nie...huhuhuhu...

    xcident satu masa dlu kat lendu, mlaka..ngan motor nitro 150, huhu, pasir yg jhat melanggar aku, menggrip tayar sampai tertiarap aku ngan si penguin, mkn pasir satu kalii....

    time tue darah aku kuar byk gak la, then ader la hamba Allah, staff UiTM gak, en. sharif (tunas mekar) tlg hantarkan ker hospital alor gajah...huhuhu...

    time tu dh sem last, sok nyer nk balik raya, tp kunci selak xder, so tue yg kuar gi carik kat alor gajah, lum smpai pun lgi sbnarnyer.... hmmmm....

    abis gak bibir aku yg seksi nie, lutut2, siku....mmg raya dlm balutan la time tue..huhuhu...

    gambar nie aku jumpa kat blog ady, mak aii...entry dia x ingat mngutuk yer, hahahaha....hmmmm anyway thanks, aku curik gambo mung jap ady.....bereh ke boh???
    dok bereh pong aku amek gok, xmboh bagi doh...hahahaha..


    ~: peace:~

  2. 2 kucing kering mengiau:

    1. abangfaizul said...

      jadikan pengajaran ye... laen kali berhati2

    2. Unknown said...

      cissssss,,,pasir yg jht kunun...
      pemanduan yg x berhemah...jatuh duer pny kelam kabut mcm patah riuk jer.,...lalalalalaa
      slmt ader aku heroo timeeee tu
      tahan kete cik sharif tu.

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.