Rss Feed
  1. Interview diri sendiri jap...

    Thursday, January 7, 2010

    Errrr....
    Ada org tnya, katanya.. "blog nie klau letakkan update terkini, isu semasa....isu dunia ker, lagi tambah informasi...
    "

    ermmm...
    Meh aku story sikit sebanyak yer...


    nie flow aku mengarang... (klik tuk besarkan)


    blog nie simple past tense jer, ape yg dtg kat kepala aku, aku tulis, kalu tak direct, secara halus (bkn alam bunian)..., kalu tak secara tegas, aku guna cara lembut (bkn lembut laen, jgn salah phm...)

    So, nape...

    character kucing..??
    - mmg aku suka kucing


    kucing kuyup...??
    - tu nama pena aku laa...lagipun bagi aku karakter kucing tengah kuyup tu unik

    tafa??
    - ishh...tu lagi mau tanya ka?? itu nama betul aku Tengku Ahmad Fakrul Adli... ☺


    bahasa...??

    - rasanyer, totally BM jer, sometimes rojak buah. Ayat tak formal, penggunaan "aku" untuk ganti diri

    kategori...??

    - aku rasa, sah2 personal blog


    tempat ngarang...??
    - ikut suka, kat ofis, umah, cc ema, laen2.....


    time...??
    - aku tak pernah ade limit masa tuk diri sendirik
    , time keje pun jalan...tp dgn cover

    topik...??

    - seperti gambar rajah diatas....cet, cam soklan SPM jer..


    Apa pun....
    for sure, blog mytafastudio nie...

    1. tidak berbentuk tutorial

    klu ader, aku copy dr sumber lain, and share kat sni...sb aku suka ngan tutorial tu, atau aku rasa rugi tak share ngan korg


    2. tidak bergosip artist

    artist2 hiburan maksud aku. designer pun artist sebenarnya....tapi klu aku bercadang nk kuarkan entry, segala gosip2 mesti kena mengena ngan aku dulu


    3. tidak berunsur politik

    sb aku lum daftar ngundi pun lagi, wakakakaka.....walaupun dh lama leh daftar, hohoho...


    4. kurang general isu semasa

    sori kengkawan, hal2 isu semasa, ribut taufan ker....KB Mall runtuh ker, banjir kilat hali lintar ker...kebanyakkan aku x letak dlm blog nie.... bkn aper, aku lebih beri peluang kat blogger2 laen, pihak bernama, stesen2 tv, astro tuk wat liputan pasal semua isu2 tue, (hahaha....poyo jer ayat)...


    apapun, aku puji blogger laen yg terbitkan entry2 yg bersubjekkan general isu, pandangan korg pasal sesuatu isu ker... Aku mmg suka baca entry korg yg pjg2, tp aku suka kuarkan entry yg pendek2, giler malas, kan....haha

    ....................................................................................

    terima kasih kepada pembaca tegar dan kengkawan smua, yg sudi baca blog nie, boring ker, bosan ker, aku kuarkan entry2 dgn cara aku, gasak lah korg nk kata ape...hikhikhik



    ~: by da way, blog mytafastudio nie diary online aku semata-mata :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.