Rss Feed
  1. Jakun lagi sekali...☻

    Wednesday, January 6, 2010

    kadang-kadang aku terfikir gak, dh lama guna pc, tp hidden character untuk keyboard pun aku lum tahu lagi cam ner nk carik, cam copyright ker ©, register ker ®, tau bentuk love ♥ semua tue...



    huhuhuhu..... aku dok usya2, oooo...rupanyer cam nie caranyer...

    Ko tekan START...,
    pastu carik RUN... (ataupun tekan jer Win+R),
    then, taip charmap
    ...,
    kuar lah mende tu..... klik jer mana2 character korg nk, then.... copy


    banyak gak la...

    paste la kat memaner....siap

    senang jer sebenarnyer, ishh..nape la aku lambat bebenor nk tau mende nie, hahahaha...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    jap2...ni pehal ada binatang laen kat blog aku!!! tidakkk!!

    ~: owh, wat masa nie, aku research tuk Windows sajer yer, bkn MAC, sorii... ☺☺☺☺ :~

  2. 4 kucing kering mengiau:

    1. nora said...

      salam..

      cat lover ae..

      tQ sebab menjadi follower alie yang ke 89..
      jgn tuntut hadiah sebab memang tak ada hadiah..
      ucapan terima kasih
      kerana memunculkan nombor kegemaran saya itu..


      :)

      ~lain kali singgah lagi

    2. mytafa said...

      89 ek??? hoohoho...tq...
      la..biasanyer ader hadiah ker??? huhuhu

    3. Zoul said...

      Bila aku tengok binatang tu aku teringat cerita P Ramlie jd penyamun.. pastu pakai topeng lone ranger... samalah...

    4. mytafa said...

      hahahaha....lebih kurang la naz..

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.