Rss Feed
  1. Sitoplasmaku Makin Tepu......ye ek??

    Tuesday, May 11, 2010


    aiyakk.. so tired maaa..

    Salam, lama sudah aku tak jenguk blog sendiri, blog walking lagi la, sori yer kengkawan, naik rumah baru katanyer...so busy sikit..

    second day @ ofis.....

    hari ni agak "Tough" la, sb byk task nk disiapkan,.... apepun td ada briefing pasal company oleh Pn. Suraya, dan meja aku dh ditambah dgn stationery bagai.... highlighter, liquid paper, kalkulator (padahal dah laam aku tak guna kalkulator...)

    Ni time lunch, smua org pegi lunch, ramai yg ajak aku pegi, tp tak sempat kot, bkn diet.... tp mmg ptg nie tunjuk finalize logo, gilerrr...... so, aku decide wat air kat pantry, pastu minum kat meja...

    Cewahhh, dh berani bawak air ker meja, sb td ramai giler yg wat mende sama, nescafe jer yg ada, ok la tu, aku mmg hantu nescafe, jaga baik ler,...hahahaha

    Sambil2 wat keje, otak aku pun asyik dok pikir Piala Thomas gak, musim katanyer..... so cam biasa, website kegemaran aku, tuk tgk online score badminton..... owh yer, klu korg nk tau kat ner aku slalu bukak, >>KLIK SINI<<..

    Nanti2 la aku update gambar kat ofis nie, tak de kamera, kamera hp tak best.... (macam la N-gage ada kamera, kan...hahaha)

    Owh yer, td ada incident kat sini, cam biasa.....kat meja aku lengkap ngan printer Epson, Scanner, Set Komputer (yg tak power sgt klu nk wat 3D, tp Adobe Ilus ngan Photoshop ader la..), stationary, bendera Selangor dan Mesia pun ader, board utk tampal2 poster, (dh byk aku tempek td..., keje bosan), dan yg paling penting Tepon.. (mmg ade extension tuk aku)..

    Pastu... ada la bunyi fon td...alamak skali ckp Omputih terus.... aku paham cuma susah nk respon sb dia ckp laju sgt dan ber"slang" chinese sikit, aku lak bkn nyer hebat sgt english aku... so aku balas la dgn selamba badak aku...

    Dia mintak logo dan gambar, mgkin yg design lepas2, tinggalan A&P (Advertisement & Promotion) kat sini.... terkial2 gak la aku carik balik file kat pc nie.... sedalam dalam nyer lak tu...Ape pun, tu semua pengalaman baru yg berharga wat aku, lagi pun post aku di sini dh bukan designer semata2, tp akan berkongsi sikit tugasan marketing, (kata Advisor aku la...), so mmg aku kena training ang standby la tuk jwb dan deal ngan client...(serammm, kena blajar public speaking balik la nie)... td pun broken english jer aku blasah, nasib baek org Malaysia, Chinese pompuan.... tp next klu omputih yg ber'slang' lgi power.... tak tahu la cam ner..huhu.. Insya Allah la...

    ~: @ Ofis, Lunch Hour, laksa shack :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.