Rss Feed
  1. Satu Masa Dulu...

    Sunday, October 18, 2009




    Berhari-hari, aku membelek2 mimpi, satu persatu....
    Hope dpt jumpa aper kenangan manis aku...
    Satu masa dulu...
    Hope dpt jumpa kenangan pahit aku...
    satu masa dulu gak...
    Hope dpt jumpa diri aku....
    satu masa dulu gak...
    Hope aku adalah aku......
    Biarlah buruk di mata org....
    Biarlah x upto date dimata org...
    Biar jer la ape org nk kata...
    Tp itu aku yg dulu...

    Aku yg skrg...
    Berubah sgt...
    Pakaian...
    Cakap...
    style...
    attitude....

    Nape....nape aku perlu berubah...
    teruk sgt ker aku yg dulu...
    hip hop? nasyid? teruk yerr...
    kenapa aku perlu berubah...
    masa yg mengubah? tul tue...
    tp xleh ker aku ubah balik...walaupun masa tetap berjalan..

    Aku mencari...
    mencari lagi....sape aku...
    Pernah ker aku guna "ko aku" kat sekolah...
    satu masa dulu la...
    tp kenapa kat sini pernah...
    yerr... environment....tepat sekali
    tp perlu ker aku ikut org...
    rugi ker klu aku x ikut...
    bodoh sgt ker x ikut perkembangan semasa

    Tp...
    terima kasih kawan...
    byk membantu dlm perjalanan nie...
    walaupun dengan pelbagai ragam...
    tapi aku semakin kenal dengan perkembangan...
    Tp aku perlu ingat...
    dimana aku berpijak
    satu masa dulu gak...
    attitute...
    style...
    cakap....
    akan aku kutip balik satu persatu...
    menjadi Aku yg Dulu....
    sb..
    Nape perlu aku rasa rugi...
    meninggalkannyer...


    ~: thnks someone, yg telah membuka mata fikiran aku, mengimbau Aku adalah Aku, si satu masa dahulu....:~

    |


  2. 4 kucing kering mengiau:

    1. mungkin sebab usia... zul pun sedang lalui benda yang sama... kene ingat, usia macam kita ni bukan lagi zaman remaja...

    2. any said...

      salam,
      klu perubahan membawa kepada pembaharuan dan perubahan membawa kepada kemajuan...wat aper kita nk ddk di takuk yg lama lagi..setiap manusia mengalami perubahan supaya menuju kepada kecemerlangan idup...minta maaf lah yee.
      saya cume menyuarakan pendapat jer......

    3. mytafa said...

      terima kasih any/anonymous.... tp dlm perubahan yg membawa kemajuan, semakin byk nilai dan jati diri telah hilang, diganti pula dengan yg x sepatutnyer... itu yg saya risaukan..

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.