Rss Feed
  1. Sapa sependapat ngan AKU ???

    Friday, January 8, 2010

    okeyh...
    menjawab entry "Perasan Tak" sebelum nie.... pagi nie aku ada wat sesi ujian mata aku, disaksikan oleh bdk2 setan, yg sememangnya standby nk gelakkan aku...hahaha..

    mula2, yg tgk nombor dlm color bulat tue....kebanyakkan (atau hampir semua) jawapan aku adalah betul, tetapi dinafikan dgn bangga !! oleh mereka, termasuk bos aku....ishhhh
    jahat tul mereka...


    nie salah satunyer...

    setelah berhempas pulas, mata aku leh ckp nie nombor 3, tp pakdeen (member aku) membantah, katanyer nombor 8, ishhhh...... ape pun, jawapan dia aku leh terima lagi la, sb still leh terima, sb 8 agak dekat2 ngan nombor 3, so aku proceed jawapan dia, cam ner pun aku still npk no. 3 sampai skrg.....

    ...................................................................................................

    Errmmmm....
    cam ni laa, ... meh aku tunjukkan flow ketepatan mata aku, korg perhatikan betul2 !!, mata sape salah....
    .
    .
    .


    klik untuk besarkan yer...

    nie lagi.....



    klik tuk besarkan yer...

    haedar (member praktikal kat ofis aku...) kurang yakin dgn jawapan aku..... no. 6 tu langsung tak wujud klu ikutkan mata aku....arghhh, aku rasa mgkin ko kena pakai spec mata kot, haedar...hihi

    Peristiwa jahat...
    penah gak satu masa, aku pegi ngan si rofli ke Klinik UiTM, wat medical check up aku la, kena sesi ujian mende nie la, nurse tu gelak, siap ajak nurse laen (setan...), wat ukhwah yg tak patut, berpesta keramaian ngan jwapan aku, tp aku yakin sememangnyer mata dorg sudah di tahap kritikal...hahahaha (tak nak kalah tue...)

    So,
    ape kata korg ???....ada x satu clan ngan aku diluar sana?? mari kita sama2 membanteras persepsi mata dorg, ke arah penglihatan yg normal...cewaahhh...cam ucapan YB, hehehe


    aku yakin, kucing2 nie masih menyokong perjuangan aku...hahaha

    ~: peace :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.