Rss Feed
  1. Facebooking !!!

    Friday, April 16, 2010



    Setiap hari, mmg dh jd perkara wajib, jenguk fb...kat mana2 jer yg sempat...
    Mostly 15 hours!! dowh ....aku ngadap mende nie dlm satu ari, hahahaha...addicted jugak la kiranyer...

    Wat pe pun tak pasti, klu ikutkan dok pusing2 mende sama jer....tgk profile sendiri, komen sana, komen sini, tagged dan ditagged, .... men game dulu la, skrg dh kurenggg....

    Ape pun banyak kelebihan fb nie, tak dinafikan jugak byk keburukan....... Ape dia kebaikan dan keburukan, korg pikir la sendiri, masing2 dh tau...

    Tp dlm fb, perkara yg aku agak tak suka, bila aku ditagged yang tak de motif...., klu ada kaitan sikit ngan aku tak pe, atau gambar tu mmg tuk dishared kat aku, tak pe la jugak....Tak pun, mmg gambar tu nk dajalkan aku, tak pe la jugak.....

    Nie sah2 ntah ape motif aku ditagged sebegini rupa, dengan gambar yg tak de kaitan ngan aku langsung...ishhh... bkn pe, jenuh email notification berderu-deru jenguk kat inbox, waaaa....


    si kucing kuyup dlm versi berbeza..ish ape kena mengena, kann...

    ~: sitoplasmaku sudah tepu :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.