Rss Feed
  1. Sarapan dariNya...

    Wednesday, April 14, 2010



    Lambat betul gaji untuk SKP ni nk masuk, tak tahu la dlm proses atau masih blum diproses. Nak rujuk, tak tahu....

    Lapar? masih boleh bernafas lagi, tp mewah tak dpt la.... yg problem nyer duit umah dan bil-bil semasa, ishhh...pening aku ngan pengurusan nie...

    "main-main ngan gaji, main-main lah aku ngan keje"
    , leh tak cam tu,...... adil tak??

    Kuyup: Jgn dendam kucing, ko keje pun x sebrapa, nk demand lak.....

    Kucing:
    Bkn demand, tp mmg keperluan memanggil-manggil... 2 3 bulan lepas, semester2 lepas, aku perform ok jer.... sejak akhir2 nie jer.....environment changed my mindset..

    Kuyup: I think we were all frustrated with our daily routine...

    ................................................................................
    Pagi td, si kucing dan ropli ke cafe Fakulti Sains Gunaan di Menara, beli makanan. Time nak bayar di kaunter, ada sorg hamba Allah, belanjakan sekali, kebetulan dia berada dpn jer ngan kami di kaunter..... tergamam kejap, kenal mmg kenal, tp tak la serapat mana. Nama akak tu pun tak tahu....

    Itu tandanya Tuhan itu Maha Pemurah. Aku tunduk dgn kebesaranNya, td juga ialah pertolongan dariNya, dalam bentuk yg kita tidak dapat sangkakan....
    Subhanallah....

    ~: sedapnya kuew teow nie...:P :~
    |


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.