Rss Feed
  1. Kejadian Yang Bertarikh Semalam...

    Thursday, January 28, 2010

    Semalam nyer citer,..
    time aku nk turun pegi pasar malam kat bwh blok umah aku, seksyen 7...

    tetiba tgk2 dh ade kete terbakor, api besar gak la.....BESAR PUNYE!!!

    Kete ape?? aku npk cam Tiara, tp x tau la kot2 owner dia convert Waja ker Tiara ker...(boleh ker waja convert ker tiara??) bodoh la kucing nie..

    So far,....
    betul kata Alex, org ramai mmg ramai yg tolong...tp stakat tolong tgk jer, laluan pun cam slow giler....semua nk pandang kat tempat BBQ tue...
    (aku pun....)

    Ada kematian ker ape ker, ntah la...aku x nak jadi reporter kat sini, hahahaha..
    so soklan berbunyi seperti:

    1.. baper org yg dlm kete??
    2.. mati ker tak??
    3.. kaler ape kete tu??
    4.. warna kete tu cantik tak??
    5.. dari mana kete tu dtg, langgar ape??
    6.. minyak ape owner kete tu guna??

    JAWAPAN NYER: Aku tak tahu lorr... hahahaha

    rujuk sini nape aku tak menjawab...

    tp yg pasti, aku npk kusi pun dh rentung habis, org nyer kalu ader mmg x cam dh kot.... s
    erammmm!!




    rasanye over heat kot, (tul tak ayat "overheat" nie, pakcik...tolong betulkan klu salah yer..:P)


    ~: hmmm.....tetiba aku nk jd reporter tak terlatih, pehal :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.