Rss Feed
  1. Ko wat hal lagi ek???

    Tuesday, March 16, 2010



    Arghhh....
    .FB, ko mengganas lagi yer....
    hahahaha.......kali nie, sama gak, kena kat member aku dr UiTM melaka dulu, budak satu blok lagi.... Lantaran kemarahan yg membara itu (semacam jer ayat nie), aku dgn nada marah yg berapi, trus call fb nyer moderator.... ni antara hasil perbualan aku ngan dia..

    KK (kucing kuyup), FB (F***book)

    .................................................................................................................
    ....................................

    KK: Semekom...

    FB: Komsalam...sapa di talian??
    KK: kucing kuyup disini, FB ker yg bercakap tue??

    FB: maaf yer en. FB tu laman web, mmg dia tak leh bercakap, tp saya moderator dia

    (time nie mmg aku kena bahan secara pukal, tak pasal...dah la kedatangan aku mmg nk marah dia, dia meng'api' kan aku pulak lagi..... perbualan seterusnya terus aku hati panas de...)

    KK: cam nie la bro, gua nak cakap elok2 pun tak guna kan....

    FB: jap2, bro, mana lu tau gua nie laki....

    (time nie mmg skali lagi aku di"hanjeng"kan dgn tidak berperi kemanusiaan, tercalar maruah aku dibuatnya...)


    KK: weii...ko pehal nk generate result ko nyer application bangang ko tu guna nama aku!!! senang2 jer tanpa pengetahuan aku..(cet, pengetahuan tu...skema abis ayat)

    FB: de.... gua rasa application gua tu tak salah kot...dia terlaluuuu...
    KK: terlalu menyusahkan kan.....

    FB: sampai ati ko kata fb aku menyusahkan, ko tau tak....seganas2 application dlm fb aku tu, tp dalam hati ada tamannn... (dgn nada sadis)

    time nie aku turut sebak beb, seyes,...lepas tu terus aku tak jadi nk marah anak org... hilang selera dibuatnya..

    KK: cam nie la bro, nak gurau tu bole..tp agak2 laa....jgn maen sebat jer, aku bkn aper....tak nak marah2 org nie (ayat manis jer time tu...)

    FB: ok laa.... (terus sambung nangis..pas tu terputus talian gitu..)


    Nie antara terbaru FB wat onar kat profile aku.... ishh... Mangsa keadaan yg kepelikan...haha



    Aku penah kuarkan entrysama cam nie, ni ialah entry dulu yg dh aku kuarkan....
    Ermmm...maless ler nk ganas2, gua hati panesss jer semenjak duamenjak de....ngan FB nie, nyampah.

    ~: si kucing byk sgt tgk Adnan Sempit, cam nie la jdnyer,....terpengaruh tul :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.