Rss Feed
  1. Aku Kosong...

    Wednesday, May 5, 2010



    aku kosong
    kau datang membawa sinar


    aku kosong

    kau datang membawa bahagia

    aku kosong
    kau datang berkongsi suka

    aku kosong
    kau datang menyuntik semangat di dada


    aku kosong

    kau datang membawa harapan semula


    aku kosong
    kau datang mengucapkan selamat pagi dijiwa


    aku kosong

    kau datang mengucapkan selamat malam yang disana


    aku kosong

    disitu lah kau isi segalanya

    .....................itu cerita bahagia......di lorong bahagia...................

    aku kosong

    kau juga semakin jauh membawa cahaya

    aku kosong
    kau juga membisu seribu kata


    aku kosong

    kau hanya tersenyum disana


    aku kosong
    kau juga sudah jarang berkongsi petua

    aku kosong
    kau meninggalkan segunung harapan yg hampir hiba

    aku kosong

    dan tiada lagi ucapan....


    sepertimana seawal perkenalan kita...

    tapi aku...

    bukannya mahu berkongsi cinta,
    bukan juga mahu berkongsi sayang,
    bukan mahu berkongsi duka,

    bukan sama sekali merampas bahagia...


    cuma yg pasti...
    aku cuma berharap

    persahabatan yg setia
    sepertimana dulunya

    sepermulaan pengenalan kita...


    itu pun...

    kalau lah masih ada....
    setitis harapan.....darinya

    ~: sekali sekala KK meluahkan pada kata-kata, hilangkan beban di dada :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.