Rss Feed
  1. Panas!! Panas!!

    Tuesday, May 4, 2010


    Sehari-hari, mmg betul-betul panas la cuaca kat Shah Alam nie, mgkin tempat laen pun sama kot... Satu Malaysia atau mgkin satu dunia, cuacanya agak panas... Aku kat bilik, skrg ni mlm2 pakai jersi ngan boxer, seksi giler, sb mmg panas....

    Npk nyer pemanasan global skrg semakin kuat, ermmm....

    Byk gak kempen2 dunia, kerajaan dan jugak event2 drpd NGO, tp aku rasa mgkin sepanjang kempen tu saje yg berhasil, pastu...... cam biasa gak. Kesedaran kot, bergantung pd diri masing2....


    KK bergambar di memorandum Kempen Jimat Tenaga...


    tak lepas peluang ler, turun kan cop tangan, bkn cop jari yer...

    Ni info menarik, sumberaku cuba dptkan drpd website pemanasanglobal. Aku cuba sharekan untuk semua....


    Apapun byk langkah2 baru skrg, termasuk lampu mentol jimat tenaga, ntah la, aku pun lum guna lagi, tp mmg bercadang nk tukar gak, kesian bumi kita...huhuhu (tetiba mode insaf..)

    Bkn setakat lampu mentol jer, kipas, lantai, semua nyer yg leh menyumbangkan kepada kesejukan, nt aku tukar kot...huhu..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .



    ni pehal lak......

    ~ : KK tension kadang2 bila panas..:~
    |


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.