Rss Feed
  1. Kucing Kuyup dirempuh lagi...

    Tuesday, September 28, 2010




    Salam...

    Buat masa ni, sudah semakin "jarang2 skali" aku tak update blog. Agak sibuk di ofis itu sudah pasti. Tepat sekali dan bukan sekadar alasan. Ermmmm...

    Apa pun, sepanjang bulan Ramadhan, sehingga masuknya Syawal dan smpai sekarang, mmg byk perkara berlaku.

    Entry kali ni, mgkin pendek saja. Just melaporkan pada "maya", aku eksiden. (simple giler ayat aku..) Maya saja la tempat aku selalu postkan sesuatu, the rest terpulanglah pada penghuni2 maya utk mrmbacanya, betul tak?

    Bercerita psal eksiden di Lebuhraya Damansara Puchong baru2 ni, tak la teruk sgt. Alhamdulillah tak de darah, patah atau kerosakan motor... hehe. Tapi impak langgaran tu terus hempuk bawah peha kiri aku. Senang citer, org langgar dr tepi, penunggang motor jugak.


    tu aku ada watkan ilustrasi... cam ner storyline yg berlaku...

    Time tu mmg hujan, tapi aku redah jer dgn bawak sorg lgi pembonceng kat belakang. Then, tetiba kat mana ntah (tp confirm kat LDP la...), ada motor langgar aku dari tepi. KEboommmm!!

    Tayar motornye masuk bawah peha aku, ada la sikit terlanggar raga motor aku yg senget... ishh.
    Time tu ntah la, first rasanya terkejut sampai aku diam tuk 7, 8 saat. Tak la rasa sakit terus, selang seminit baru la rasa sakit cam ner ntah.. nk cramp pun ada.

    Pasal mamat yg langgar aku tu, (ntah..dah lupa cam ner ntah mukanya), ada gak tnya sepatah dua.. "ok tak??" pastu lepas aku ckp ok dan bg isyarat tangan suruh dia jalan.. terus ntah kemana... cabut la kot, dah mmg law mengatakan salah dia, langgar dr belakang.


    ni gambar first day, selang sejam....


    second day dah mula lebam habis...


    kdg2 berdenyut gak...


    dan susah nk jalan, rasa berat cam ner ntah kat kaki...

    So,
    aku beraya dlm eksiden lgi, untuk kali kedua...hehehe (citer dulu2 penah gak beraya dlm eksiden) tapi Alhamdulillah kali ni tak la teruk sgt.

    Apapun, byk komitmen aku tak dpt fokuskan, termasuk updatekan blog. Bukan jarang bukak internet, rasanya sebolehnya setiap hari mesti nk jenguk internet, fb terutamanya. The rest setakat sempat wat blog walking jer...

    Ermmm.....
    itu jer la, kalau ada 'kelapangan', sambung citer lain lak.

    ~: Kucing Kuyup terasa sakit :~


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.