Rss Feed
  1. @ Pantai Beserah....

    Tuesday, March 30, 2010

    Sabtu punyer citer, 27 Mac 2010....



    Aku ngan family pergi camping kat Pantai Beserah, yg jaraknya sgt jauh dr umah.....
    Ptg tu plan secara spontan, Kak Ni (kakak no.3) mintak aku belikan ayam ngan bhn2 tuk perap ayam, nk wat BBQ katanyer....


    Tapak kaki yg berselerakan..


    Nie biasanya ialah binatang ternakan Rofli....

    Kat sana, cam biasa la.....aktiviti bakar ayam, Kakni, Apih, Kak A dan aku, tukang bakar ayam..... mmg setaraf la ngan Kenny Rogers, hahahaha...


    Rambutku bersepai ditiup angin...


    Sesekali terjatuh gak ayam...ishhh...

    So, bdk2 anak sedara dan cam biasa lah....bertempiaran, men air, macam la tak penah maen pantai bdk2 nie, padahal bkn nyer jauh nk selam kaki ke pantai dr umah...huhu


    Naim anak sedara aku yg keletihan


    Air pasang trus ke markas pengkalan...


    menyebabkan kami terpaksa pindah ke tempat laen....ermmm...


    menu tambahan tak dirancang, ketam masak lemak...(ehh tak la..hehe)


    my mom...



    Nurin, si bdk kecik tu, ank sedara aku dr kakak no.3


    bdk2 mkn....

    kitorng habis picnic bila dh magrib, cam biasa la, tak kan nk lepak kat pantai dlm gelap.... ermmm, so dlm kul 7.15 mlm cam tu la,...smua bergerak ke umah.....


    mama (ibu kucing) muka bengang, sb aku bergambar ngan rambut serabai ditiup angin...


    nie lak si Melanie....yg sakit...

    Apapun, time nie, dorg....rofli, pakdeen, baman dan isteri, aween, a.aida ngan din pegi camping gak katanyer kat kemensah...ermmm,..

    So, kesimpulannya, ari tu semua org ber'camping'..

    ~: piknik yg sederhana, tp meriah :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.