Rss Feed
  1. Indah kah??

    Tuesday, March 30, 2010



    Dh lama aku tak meng'update' blog, semakin berhabuk dan dimakan usia.....biar je la, asalkan aku masih berminat utk menambah entry, itu dah ok....

    Ermmm, mlm nie tergerak rasa hati nk tambah sket, ape yg aku rasa...mgkin berlaku sekitar 2 3 minggu nie.... Ermmm..

    Kehidupan nie mmg sgt luar biasa, kadang2 nya.... sb bila kita bandingkan dengan diri, kwn2 dan org lain...macam2 karenah manusia nie, kan???...tp baguslah. itulah sebagai bukti ciptaanNya yg unik, pelbagai attitude dan perangai, barulah tidak boring....tak gitu??

    Tapi aku pelik, kadang2 sifat manusia nie, agak mementingkan diri dan suka mengambil kesempatan semata2 utk keperluan peribadi, sehingga melewakan org lain..... Bagi aku kadang2 itu sungguh KEJAM!!... ntah la, sifat nie sesape pun ada, mgkin berlaku secara spontan, atau ntah la....mgkin ada yg sememangnya senang menjadi makhluk sebegini...

    Untuk berjaya, sememangnya kita perlukan sokongan, selain dr usaha dan tawakkal...sesapa pun tak boleh hidup berseorangan..... ermmmm, tp sokongan bkn lah main peranan 100% utk berjaya, itu aku setuju, tp dgn sokongan sekurang-kurangnya kejayaan itu lebih mudah dan selesa utk dikecapi, itu saja....

    Cuma aku pelik, ada segelintir individu yg suka mengenepikan sesuatu bila sudah mendapat kesenangan darinya, itulah seburuk2 perangai yg tersembunyi dlm diri, tanpa kita ketahui...

    Bermacam2 lgi perangai manusia, itulah kehidupan sebagai rencah dlm mengadunkan jiwa dan kehidupan....biarkan jer lah...Secara umumnya, sifat manusia sememangnya tidak sempurna.

    ~: Aku anggapkan itu semua sesuatu yg indah :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.