Rss Feed
  1. Photo Shoot : Jamuan Darah..

    Monday, April 6, 2009

    huhuhu......tajuk agak horror, tp mmg pun.. sb kat situ mmg jamuan darah tahap kritikal. Nape?
    Dracula ker...? a'ahh.. lebih kurang la..


    kat sini la lokasi nyer, Taman Kelahiran Shah Alam....

    Huhu, nie trip photo shoot yg lain, sblum nk hntar magazine kat en. shark... huhu.. so, cam biasa la, kuar carik subjek matter....


    nie lah terowong masa, jln pintas nk ke sana,,hehehe

    kitorng 3 org...ngan harapan expedisi membanteras jenayah2 yg menghisap darah nie....sambil2 tu tangkap gambar keindahan alam yg ader kat situ... huhu
    Aku, rofli ngan erma, peserta program.... pegi dlm kul 3ptg kot... ke seksyen baper ntah, tp sebelah mahkamah cam tu la...

    Mission nk tangkap gambar, sb cam cantik jer tempat tu, tp rupa-rupanyer mmg la cantik, tp pesta nyamuk sedunia lak kat situ... so, jamuan darah nie tuk nyamuk2 kat sna la, ada darah A, B, O ngan AB.... (berdarah hidung nk hafal menda nie...)


    peserta ngan teknik tersendiri...post berjudul "merangkak maut"


    si rofli lak ngah mencari tempat persembunyian jenayah...


    semburan racun tuk menghalau jenayah.....

    stage 8:...kena lawan ngan hantu pokok...hehehe


    "pencarian sampai ke lubang semut.."



    ni lak bkn nyer penjenayah ok.... tp keindahan alam.....

    Ari tu suasana suram jer kat sna, tp ader la 5 6 org yg jogging, yer la... mana nk meriah cam bukit cerakah..kat sini cam x dak org sgt, mgkin sb2 "penjenayah" nie la kot.... org x nk dtg..
    that's why, klu nk dtg kena jogging.... cam citer "catch me if u can" la kot... bru x kena gigit...hehehe


    hikhik...nie lak post "hidden power"... jika berlaku serangan dr dua hala..

    so, ok lah yerk......

    ~: peace :~

    p/s: bile nk wat mkn2 lagi (uik.....tetiba jer) :P
    |


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.