Rss Feed
  1. Muhasabah Diri....

    Monday, August 24, 2009


    gambar hiasan jer.....copy dr sumber lain..hehehe

    Salam semua, sempena bulan pose nie, byk benda yg kita kena wat, kan. Puasa tu xyah citer la, mmg compulsory bg org Islam, uzur lak laen citer. Tp bulan nie, cam something yg aku rasa kena wat perubahan gak la, paling kurang bykkan amalan, (cewah...), xpun nk start wat major betul2, xpun nk start wat thesis betul2, hehehehe....kan byk benda sbnarnyer nk wat klu aku listkan....

    Tapi, yela...jgn lupa lak nk bayar zakat, dh lama dh aku kena bayar zakat sendiri, dulu2 boleh la jd tanggungjawab mak bapak, tp skrg nie try korg tnya family korg gak, cam ner status zakat korg, hehehehehe...cam aku, family bukannya senang sangat, kira automatik aku phm, byr zakat sendiri.

    Bulan nie gak, pahal dilipat gandakan, malam lailatulqadha lagilah beruntung bg sesape yg dpt, kan? Kalu bukan tuk diri sendiri pun, sedekah lah kat mak bapak, yang masih hidup, lagi lah pulak yg dh meninggal, huhuhu..... org lagi memerlukan sgt, x pun kat sesape, kwn2, org islam lain ker, sebenarnya lagi besar pahal klu kita mendoakan sesorg nie...huhuhu...

    Ntah ler, byk gak menda nk settlekan, final year nie, kerja berrtimbun, walaupun facebook nyer game bertimbun2 gak nk maen...hahahaha.. tp tetap kena wat sesuatu la, especially bulan yg mulia nie...

    ~: pesanan tuk diri sendiri dan semua :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.