Rss Feed
  1. Ikatan Hati Warga FELDA (IKTIRAF)

    Sunday, December 20, 2009



    karnival nie berlangsung kat UiTM shah alam, 4 hari.....
    semalam aku pegi, tgk konsert, sempat tgk Aizat, JJ, Sixth sense, harun ahmad, sajak, sheila abdul, and akhir ngan nasyid...kat Padang Kawad, sebelahan ngan Stadium UiTM...

    errmmm,
    so far, ramai anak2 Felda turun, makcik2, pakcik, semua ada...and kebanyakkan kolej2 kat dlm UiTM nie dijadikan asrama dorg, yg dtg dr satu mesia....
    UiTM sekarang nie pun dibanjiri oleh dorg, sb student2 dh balik kg....
    patut ler smlm aku lalu ngan motor pegi padang kawad, dorg cam semacam jer tgk aku, padahal aku student sana, patut aku la yg tgk semacam kat dorg.....ishhh, pelik tul perangai budak2 skrg nie...hohohoho...

    td pun time aku lalu ngan motor kat seksyen 2, dpn UiTM nie, group2 dorg ngah tunggu bas, pastu siap bagi sorakan gemuruh lagi kat aku, ape daaa...aku bkn nyer nk ngutuk, tp jgn la jakun sgt sampai wat perangai yg tak sepatutnyer....ishhh..... (sabar2, aku lum nk ngutuk lagi nie, mood baek lgi)

    pa per pun, mlm nie aku tak pegi kot, ntah ape event mlm nie pun x tau la.....kepada semua warga Felda, selamat bergembira diucapkan....

    ~: gasak la, owh yer...apepun Salam 1 Mesia :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.