Rss Feed
  1. Internet....

    Saturday, December 26, 2009


    sharing....

    Internet bagi pandangan aku, benda yg paling penting dlm kehidupan skrg. Sebab ape aku kata penting,...

    1. aku dpt akses web

    2. aku dpt men game online

    3. aku dpt isi borg online
    4. mintak universiti, daftar kursus dan sebagainya....

    5. hiburan terkini dan dulu2 (merangkumi game, info, cheats, len...)

    6. tempat aku mendonlod movies...(hehehehe..nie agak penting)

    7. update blog
    8. banyak lagi, malas nk taip...

    sepanjang aku guna internet nie, streamyx 1 MB, so far aku dpt wat smua yg aku list kan kat atas tue....kira dh cam life seharian lak dok ngadap tenet, cam motto RTM tue, teman setia anda...


    tapi...

    aku fikirkan balik, kerana internet la jugak berlaku huru hara dlm umah aku, sb kebanyakkan nyer dr dulu lagi, berpunca dr tenet.... sorg yg dlu, skrg pun still pasal internet... tak kisah la puncanyer pasal penggunaan ker, segi bayaran ker,...tp mmg related sgt ngan tenet.


    menda nie simple jer sebenarnyer, pakat2 pakai, pakat2 bayar, guna sama rata...tue jer, klu tak, baek pakai sorg2, masing2 ngan streamyx/broadband... xdak masalah trus...

    hmmmm....
    susah sebenarnyer nk ubah pemikiran seseorg nie, mmg la kita pun bknnyer perfect, masing2 pun ada pandangan tersendiri, tp dlm hal2 yg melibatkan penggunaan bersama nie, tolak ansur tue penting....penting giler.... kalu tak, jgn ckp byk, diam jer...



    power of mind....

    ~: tet :~


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.