Rss Feed
  1. Kali ke 25...

    Sunday, December 27, 2009

    hmmmm...... ari nie genap 25 kali, bersamaan 25 tahun org wish kat aku, (walaupun bilangan yg wish tidak semeriah...hukhuk...)

    Cuma...
    Aku ada lebih kurang 4 hari dari sekarang nk bergelar 25 tahun, hahahaha....sb bila dh naek tahun baru...dikira 26 pulak yer...

    hohohohoho.....
    Anyway...
    thanks kepada semua yg wish Happy Birthday kat aku....




    3 in a row, 3 org
    yg wish kat aku tepat pada kul 12 mlm.....27th December....

    Penguin Rofli


    diikuti....

    Makcik Ema


    dan mesej hp pertama juga kul 12 mlm datangnya dari....

    Pakcik Zul



    tahniah.....and tq very much....


    .....................................................................................................................

    Anyway,
    ada gak 2 org yg wish pd 26hb, awal sehari,



    Dayah Melon
    dan



    Shaby....

    takpe, asalkan ingat dh dikira berterima kasih dah...hukhukhuk
    ....

    Yang Laen...
    ader....dlm facebook cam biasa, jd thread wish, and juga my family, Cik, Alif, Adib, Pade, Abah....and Apih (by mesej)....
    tak lupa juga yg wish guna friendster, ym dan sebagainyer...huhuhu...tq semua


    aku dpt makan KFC, kat seksyen 7, yg baru bukak, rofli belanja.....seawal kul 8.30 mlm....hahahaha..tq

    ~: huhuhu :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.