Rss Feed
  1. Hambar...

    Tuesday, February 9, 2010

    Sepeninggalan ........ aku mula rasakan ada sesuatu yg melemahkan pemikiran aku. Aku mgkin seorg yg ceria biasanya, pengacau kadang2, jahat giler, happening walaupun tak pandai wat lawak, pengkritik dan jenis peng'kias'an....tapi itu citer sebelum nie la....

    sifat aku,..??
    low profile gak la, pemalu?? ada la...
    tp aku biasanya lebih senyap dr bercakap, bkn menafikan kebenaran yg kadang2 mmg harus aku tebus, tp ntah la...org kata "diam adalah pintar"... a'ahhh ye la tue....

    Memang saat2 hari itu, walaupun dh berbulan2 berlalu, citer dh lama, org kata, 'jgn dikenang'....tapi itu org kata, aku lak ada cara aku, pendirian aku, aku npk apa yg aku lalui, so....mmg meresap balik kat otak aku..... biasa la tue...



    Aku sememangnya tak hebat berada dlm dunia yg tahu menghargai 'kasih sayang', sb tu ada waktunya aku lupa tuk tunjukkan kasih aku pd seseorg, tp sayang tetap sayang....expressi saja yg kurang menyerlah...

    Tgk saja lah, 4 tahun tak balik kampung, tahu2 balik untuk penghabisan, mmg tepat la perenggan di atas tu kan, tak perlu nyesal, menda dh lepas, doa saja yg boleh menghubungkan....tp aku perlukan ruang rasanya, untuk berfikir, untuk tenang, untuk tabah...itu jer...

    Mood merudum tetiba, mgkin tu la dia, depression...a'ahh, agak la ye, so situasi aku mmg berubah2 ubah, moody dan ceria bersatu, hasil nyer sgt luar biasa, unexpected...

    Cuma, dlm keadaan cam ni, mintak org2 sekeliling paham dengan situasi, paham dengan cara aku, tp npk nyer ada yg berwatak memahami, tp tidak secara telus..... Ntah la, aku sgt tidak suka dikongkong dlm keadaan skrg....aku perlukan ruang, tak la terlalu luas, tp bolehla untuk bernafas, cukup la.... mgkin bersendirian lebih baik, tp situasinya aku sudah tidak mampu bersendirian...........

    ntah la....

    ~: tak guna membebel, walaupun sekadar nk luahkan tersirat :~

    ** entry nie mgkin tergantung, tp publish jer la, plotnye sudah tidak tersusun, itu lah otak aku skrg..., maaf**
    |


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.