Rss Feed
  1. Memanipulasikan mereka....

    Tuesday, February 23, 2010

    Urghh.... Lama nyer tak hupdate blog aku, bz? tak gak....tak dak idea kot... mengarang ni tak leh nk paksa2 sgt, ermmm

    Routine baru aku skrg,
    hehehe...mengedit gambau-gambau mereka, dan sumbat kat facebook aku...hahaha... samada dgn izin, proposal bagai, atau aku men cilok jer gambar dorg...


    Ermmmm....

    update setiap minggu, sekali seminggu atau berkali2 gak, ikut mood dan idea...eh lupa lak, kelapangan skali penting gak..


    .........................................................................................
    rofli



    Tinie



    Pakcik Radz



    Naim



    Gaul



    Raja



    Dzeng



    Ady



    kebosanan sebenarnya byk mendatangkan idea....ermmmmm kadang2 aku suka "kebosanan", sewel nyer kucing

    ~: sshhh mode :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.