Rss Feed
  1. Semalam

    Thursday, July 8, 2010

    Ermm....
    kekerapan aku berblogging semakin hari semakin layu. Kesian mytafastudio yg sering ditinggalkan, berhabuk....

    Citer semalam...
    Aku dalam satu pertandingan, pertandingan melukis kot klu tak silap.... nostalgia sgt duduk ramai2, and get ready for drawing...hehehe. Suasana meriah la kot, tak ingat....
    Pastu ada sorg budak mana ntah, berlari2 cam apa...terlanggar aku nyer drawing. Paling sedeh lagi terkoyak setengah, tp tak putus la....

    Giler tak marah aku semalam, pusing sana pusing sini, hati bengang jer. Ingat hati rasa nk tampar jer budak2 ni... tp tu la, tak ingat pun muka sape. Ermmm, pastu jiwa dah kacau, hati pun dah sedeh... ermm, seingat aku la semalam, aku pegi tenangkan diri. Amik wuduk dan sembahyang... Tenang, aman......

    Then, tahu apa jadi pastu??

    Ermm, rupanya aku tersedar dari tido.....dan mmg rupanya bermimpi. Terus aku tarik nafas panjang2,lega...

    Apa pun, sebenarnya yg aku nk share sini, bukan lah pasal aku ngan pertandingan melukis tu, jauh sama sekali pasal tak puas hati ngan budak tu... lgpun patut la semua nyer aku tak ingat jer...Tapi yg aku dpt disini, ialah satu hikmah, ataupun petunjuk dariNya. Walau dalam tidur skali pun, jika kita berserah meminta pertolonganNya, insyaallah dpt, walaupun dlm bentuk2 yg sukar kita jangka...kan.



    dan citer ni pun bukan rekaan, tp mimpi yg benar2 aku alami semalam, bertarikh 7 Julai 2010..huhu

    (sejak bila mimpi pun ada tarikh)
    |


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.