Rss Feed
  1. As-sodiqoti musaba bilhadisah.....

    Thursday, March 26, 2009


    hohohoho.....sajer letak tajuk dlm bhs arab, hahaha, tp maksud sebenarnyer "saudara perempuanku (kawan saya) ditimpa kemalangan. Jeng...jeng...jeng.... sapa lgi, tentulah class rep yg prihatin sorg nie, hikhikhik....
    Ari nie la kejadiannyer...(cet, susunan ayatku mengiurkan)...hahaha..

    Pa per jelah, hmmm.. Katanyer jatuh motor td, time nk g klass kot. Time tu kitorg (aku ngan bdk2 klass la) mmg dh ader kat fakulti dh, assesment katanyer. Yg si mangsa nie lak, on da way kot dr seksyen 17, ish..aku dgr seksyen 17 nie pun dh ngeri, jln nyer...Masyaallah :P

    Kisahnyer, motor langgar motor, kebaboom.... jatuhlah si mangsa nie. So, ape jd weh, aku dgr first time cuak gak, yelah class rep merangkap student kesayangan ramai, hehehehe.... so aku, raja ngan si rofli pun pegi la ke tempat kejadian, tumpang kete raja jer, nk cepat kan...
    Sampai sna, tgk si mangsa, ish.... teruk gak la wei, bengkak katanyer...hmmm trus time tu aku teringatkan time aku xcident diploma dlu, cam tu la kot jdnyer, seram siot.

    Bengkak kaki, ish.... pedih tu!, klu aku la, x nk pegi kelas dh ari tu, tp si mangsa nie mmg tough sket org nyer, leh tahan lgi... Tp so far dia ok, cuma motor dia mati la.. (mati enjin). Sampai sna, kitorng makan kat kedai sebelah tempat kedai motor. kitorng makan nasi campur jer, aku amik lauk ikan keli, si rofli amik lauk telur, si raja lak ikan keli gak, si mangsa nasi campur gak, meriah....semua mkn kat situ. Tp bg aku kedai tu mahal sket kot harge nyer, bek aku mkn kat food court dpn umah nie jer, murah, byk dan sedap..hahahaha..

    Opss....dh lari topik lak, nie nk citer pasal xcident ker pasal kedai nie, ish2..... sebenarnyer aku xtau nk tulis aper, sb nyer.....hahahaha, Klu aku jd reporter skali pun, confirm aku blur nk tulis aper, lgi susah klu nk letak tajuk tuk citer aku, nk soh org tertarik nk baca, ish2 tu pasal aku letak tajuk dlm bhs arab, bg kelainan sket...hikhikhik.... pergh, satu pengalaman yg susah nk gambarkan.....giler blurrr... ari nie.....blurr sb perkara2 yg x dpt dilupakan.......

    hikhikhikhik....... (ops...nape aku gelak nie).......
    ntah, blurr katanyer....:P

    ~: ok, off citer, daa :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.