Rss Feed
  1. Catur MSSM day 1

    Tuesday, March 17, 2009



    Catur MSSM, kali nie bertempat di Hotel Gold Course, Klang. Semalam aku ngan rofli pegi laa tgk adik aku si Alif maen tuk pahang kategori bwh 12 tahun. Semalam dorg lwn ngan negeri penang, n adik aku kalah tuk game pertama, kueng..kueng..kueng... tp dia ckp still ader lgi tuk 6 games.

    Masa sebelum sampai kat Hotel Gold Course tue, kitorng cam biasa laa rujuk google map dlu, takut sesat kang.... pastu x cukup confident lagi, pegi laa tnya org klang, Abg. Man PTAR yg mmg org sana, mintak map sket..hahaha

    Dlm kul 1pm kot rasanyer, kitorng mula start carik jln ke klang,. First pegi usha hotel tu kat mana, pastu tu gpegi lak carik smk teknik klang, tempat yg mana semua peserta satu mesia lepak/bermalam laa. Sampai gak laa dlm 2 lbh kot, kat smk teknik, jumpa adik semua.....

    Time yg xbest skali, tayar motor lak pancit cam biasa. (ceh...cam biasa statement tue...:) ), sb tayar tuer semmgnyer dh uzur syarie, hehehe.... Part yg paling x best skali, si tauke tue lak balun rm11 hinggit, ceh......kat shah alam pun rm10 jer kot.....giler mhal tayar ko... nk x nk bayar jer laa... xkan nk tolak motor balik lak....hohoho

    pastu kitorng pegi la balik ker hotel tue, sb smlm adik aku start lwn kul 3pm, . Kat sna bkn leh tgk, kena tgk kot skrin jer, tu pun bdk laen yg maen, ceh..... tp rupa-rupanyer ader ruang kat tingkat atas, leh tgk secara jamak....so kitorng lepak jer laa kat atas. Kat sna suasana cam time exam, teringat aku kat notis "TOLONG DIAM", hahahahaahaha.....


    adik aku yg tgh tu, yg laen tu member dia, (bwh 12 tahun)




    cam nie lak skrin projektor yg disediakan...tgk kot sni jer...


    nie lak suasana angel dr atas, kitorng redah jer masuk, tgk dr atas....hahahahaha


    nie list nama day 1, sapa lwn sape..... Alif lwn ngan bdk cina, dr penang (day 1)

    ok lah, tue jer kot citer tuk day 1, tgk la nt cam ner....aku upload lgi berita baru, hohohoho (ceh, cam reporter lak...)

    wokehh...got da go......ada class..

    chow... to be continued.

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.