Rss Feed


  1. huhuhu...baru2 nie aku balik skali lagi ke penang, tuk majlis persandingan kakaknyer rofli.... kak ta atau Rosnita Amir ngan pasangannyer adg. Fendi atau affendi.... huhuhu

    so, far event tu berjalan lancar, meriah?? harus la...bkn nyer slalu, kan...

    mia ngan kak ni ngah lipat kotak isi telur.....

    event tu tengah hari la.... start dlm kul 12 cam tue, tp kitorng mmg kena bangun awal, xkan la nk bangun kul 11 lak kan.... sb byk lgi kejer nk kena siapkan.... pasang papan tanda tu paling penting, kan org x tau lak direktori nk ke dewan nt..


    nie la papan tanda nyer, ada dua side,... design laen2...

    hohohoho....lupa lak nk bg tau biler majlis nie...okeyh, majlis nie pada 2hb mei lepas, kat dewan sri pinang, penang..... aku lak sampai sna ari khamis, 30hb april lgi.....hohoho..


    jom minum, air sirap, aku lagi suka letak oren dlm tue.... sirap limau

    makanan lak, of course la kan, nasi minyak, beriani, dh nyer majlis kawin, tp ala penang la, biasa la tue....tukang masak pun chatering dr mamak kot....


    time ngah siapkan meja tuk makan beradab....


    mana aci...aku x sempat minum bandung pun ari tue...

    kak nie ngan kak tinie...., biasa la, ngah sembang citer "boys over flower la kot..."


    nie lak sapa ntah, aku kenal muka jer, nama x tau sgt, tp penah tgk.... tp mmg hebat gak la klu dia bercakap, agaknyer dia dh taip siap2 kot, pastu play jer klu nk ckp, bla..bla..bla... giler laju..
    hehehehehe....


    gambar ngan pengantin...

    grup walimaltul urus..... hikhikhik..

    oh yer... dulu masa time akad nikah, aku ada gak keje amik gambar pengantin, tp kali nie peranan aku lak as a cameraman, bkn photographer...hikhik, merekodkan video pengantin...
    time tu aku guna video cam samsung memory camcoder.... pengantin punyer..

    ni la dia....



    uik... lupa lak, aku nk perkenalkan pengantin ari tue... asyik letak gambar org laen jer.... ini lah dia.. aku letakkan sedikit sebanyak post2 pengantin...

    photo by: aku..
    koreographer: rofli, wanie ngan kak ani...













    guna camera digital jer time tue...rofli nyer...


    nie lak time dh kat umah....pengantin ngah bukak adiah la...

    tp gambar yg nie, ada persamaan lak ngan banner blog aku nie...ish, yg mana satu naga nie..hohoho...

    ok..tu jer kot...
    ~: peace :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.