Rss Feed
  1. Kucing bila dah kuyup cam nie lah...

    Sunday, October 11, 2009



    Salam, mmg busy giler nk update blog nie, walaupun kengkadang mmg byk masa terluang, tp biarlah masa terluang tu aku abiskan tuk berfikir tau rehat... Bkn per, thesis, major, ape lagi....video, semua la subjek....stuck abis otak aku, senak sampai ke akar umbi...

    Hancusss, dateline dekat dh, biasalah tue, wat keje last minute, tp kali nie last minute ker last man standing,.....naya kang nnt dol, klu x siap ontime...

    Major, huh..giler, cam kena redo baru jer....sb logo (one of the main item) yg perlu ada, kena redo, so,..yg anak2 tue, tak yah citer la, cam hancuss gak la jdnyer.....


    Ish, teruk tul otak aku sem nie tanggung derita, dek sb aku dok leka awal2..padan la muka....kan?? tp, ape pun, aku kengkadang cam rasa cepat nyer masa, klu lah boleh putar balik, (insaf dh nie...., ikhlas dr sanubari) uhuk....uhuk....

    Ape daa....dok berangan jer, sambung jer la wat keje...rehatkan otak jap, pegi makan ker, pastu sambung balik ler, cool down man..... keep it up....


    ~: gotta go:~

    express.............

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.