Rss Feed
  1. Kempen Hasutan Aku: "Jom Buang....."

    Sunday, January 10, 2010

    huhu,
    "kedemamam" aku menyebabkan aku stop berblogging tuk sari dua nie, penat ngan xdak idea...tepu cam susu tenusu..


    ntahlah...

    aku carik2 topik, blog walking, komen sana, komen sini...pastu aku rasakan something perubahan yg perlu dilakukan oleh blogger2 laen...(padahal dh lama aku nk menyeru mende nie...)


    Ape tue...

    okeyh...let's go straight to da point, ape kata kita buang jer "WORD VERIFICATION" tue....
    bagi aku, annoying giler.....hahaha




    mmg la nk elakkan spammer, tp experiance aku, sekor pun spammer x singgah kat komen nie, lgipun kita leh moderate gak komen dlm entry kita kan....


    jgn sampai kucing itam nie marah...

    ~: nie menghasut ker menyeru, tp aku rasa memaksa...hahaha :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.