Rss Feed
  1. Pakej Cinta Combo

    Monday, January 11, 2010

    letih aku sari dua nie, demam betul2 membuatkan aku lesu...
    errmmm...

    rasa terpanggil lak aku nk kuarkan entry yg diluar batasan pikiran giler aku ni, cam pasal observation aku ker...pasal rakyat jelata ker (cet..macam lah aku nie raja~, ) cam ape ape je la...

    owh yer,
    ramai member2 aku dh berjinak2 ngan bisnes luar, keje dan sebagainya...tak kurang gak yg setup bisnes sndrik, join MLM ker, online ker...mmg la, kat dunia nie tak mustahil dlm bisnes, even yg pelik2 pun org leh wat...sampai ade yg setup bisnes jual org, mayat, exotic, semua tu keje giler kan.....


    tp agaknyer ader tak bisnes yg lagi pelik, yg mgkin x pernah dibuat org yer....sb aku ngah merancang nk setup bisnes yg unik la klu macam nie...hehehe

    atau pun...
    at least kuarkan pakej2 trip ker...ermmmm..idea semua tu,....tp aku rasa pakej berunsur kebahgiaan cam dh ade org wat, gi genting tu leh dikira kebahagiaan la kan...tak nak la...
    pakej duka ader x, hehehe, pakej cinta ker...a'ah kan....pakej cinta sounds good gak (giler meroyan ke ape aku nie, sah kena maki blogger reader luar nt, hahaha)


    lembu malang, nak kena tampar ngan kucing...

    tp, cth nyer pakej cinta...unik gak bunyi nyer...mgkin bercinta tau berkenalan tuk 3 bulan, dgn janji2 manis, mgkin tipu sna tipu sni diperlukan kot, sb nk menyerikan keperluan pelanggan...mgkin..

    ape pulak nama pakej nie yer...Kalau letak Pakej Belasungkawa, unik gak nie...
    lagipun, aku rasa mgkin ramai diluar sana penah menempah pakej seumpama nie kan, dgn me'nyetup' kehidupan bersama pasangan nyer, maybe dlm sebulan dua, cukup la, boring??, carik laen, ala...janji semua tu mainan dunia jer, relationship tu hnya janji, jgn simpan betul2, hahaha....cam maen saidina lak..

    tp sebenarnyer, x kesian ker kat pasangan tu, setidak-tidaknyer baru jer nk berkenalan, tau mgkin lum sempat kenal lagi secara detail, dh nk ditinggalkan...huhu...perasaan semua tu sampah jer, tak perlu nk ambil peduli semua tue,.... platform??? kan skrg nie facebook menjadi kegilaan, myspace ker, friendster ker, tagged ker, banyak la, even ym pun lagi berkesan...
    hebat tul dunia skrg, mgkin jugak kita dh berada di penghujung garisan dunia, sehinggakan semua org sanggup melempar nilai2 murni jauh, semata2 memuaskan nafsu, tp, sedar x relationship semua tue, sebenarnyer benda elok ape, tp mudah saja di'convert'kan sbg mainan..cam leh beli kat pasar mlm jer...

    apa pun, pakej2 tu sememangnyer mainan dunia semata2, kan..... giler ape ada org wat bisnes cam tu, atau mmg ader, aku jer yg ketinggalan zaman, bodoh piang ngan dunia aku...
    . . . . .


    ~: org laen tak perlu tahu :~

    apepun, shaby...i'll be miss u 4ever....thread ini jugak tidak ade kaitan ngan kisah aku, hanya pandangan dan observation aku pada perspektif dunia, yg mgkin berlaku disekeliling aku...

    ~: dlm suka menyembunyikan duka :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.