Rss Feed
  1. Rancaknyer tarimu...

    Tuesday, January 12, 2010


    wahhh...huhu..
    terasa dpt penghargaan lak dr sorg blogger nie, si "Nyah".... dgn blog best nyer yg comel, "jari jemari menari nari poco-poco" tu... (suka ati aku tambah poco-poco).

    al-kisah nyer...,
    aku ni cam biasa jer, blog walker, carik input dr luar, baca entry2 best semua, termasuk entry pakcik "
    Jalang Pilihangku" (ada aku kena hampuk ngan pakcik tu nt...huhuhu), pastu yg berkenan ngan ati aku, aku akan follow trus, kira bookmark la kan.....

    So...
    sepi sendirian.blogspot, dgn tagline nyer "jari jemari menari nari" lak, rupanyer owner dia mmg sukakan no. 89, ntah la ape keramat nyer no. tue...(walaupun aku rasa tu mesti tahun dia lahir, hehehe...) dan tanpa dirancang, aku merupakan follower yg ke 89 blog nyer, kan nyah???, hoho....cam tau2 jer aku carik parking...ngeh..ngeh...

    tak sangka
    lak, dia kuarkan entry....dan dlm tu ade mention nama aku, blog aku semua skali, siap ada unsur2 promote, malu la cam ni (mak aii...gedikssss tul kucing giler nie....sambil gerakkan ekor)..


    tq yer Nyah
    ...sb follow balik blog kucing, tq sb add fb, tq sb bg feedback kat entry kucing, tq sb mention dlm entry tue.....wahahaha...


    ni dier.... aku persembahkan balik,terima lah...sepi sendirian...


    yiiihaaaaa
    .................

    <<> .
    .
    .
    .
    .

    tp, for sure...,

    jari jemari ku tak pandai menari, tp mencakar cakar...haha


    ~: happy tree friends :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.