Rss Feed
  1. Ekspressi...

    Tuesday, January 19, 2010


    ekspressi kucing kuyup yang kengkadang mmg bangang...

    Aku boring, ekspressi boring...
    Aku suka, ekspressi suka...
    Aku sedeyh, ekspressi sedeyh...
    Aku bengang, ekspressi bengang...
    Aku malu, ekspressi malu...
    Aku kecewa, ekspressi kecewa...

    dh laa...malas nk taip, korg pun malas nk baca, so, "ekpressi malas"......( no image)

    Tp, apepun...
    kesimpulannyer, kita manusia, ekpressi adalah anugerah yg tidak ternilai, tanpa kita sedari, satu anugerah yg dipinjamkan dan digunakan secara spontan, automatik, dan tepat mengikut situasi, hebat kan ciptaan Tuhan......


    Subhanallah....

    ~: kengkadang aku muhasabah diri dengan keadaan semasa :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.