Rss Feed
  1. Budak Kaca Mata??

    Sunday, February 7, 2010

    Ermmmm.....
    sejak dua menjak nie, mata aku dh makin lama makin blurr nk fokus kat sesuatu, ntah la...

    Rasa cam, yela....mgkin cemin mata memanggil2 sayu, tuk mencubanya....hahaha
    Dulu pun, aku penah ada spec mata time sekolah, tp tak pakai sgt, ntah laa....power ada la 100 lbh gak sebelah...

    Rabun??
    A'ah, mgkin la kot, tp setakat nie rabun warna...(ngeh..ngeh..) klik sini, tapi mgkin sb life aku terlalu byk dok pandang komputer, mgkin gak tu yg menyebabkan mata aku pun dh penat kot,...




    Ermmm...
    korang jgn wat2 terkejut lak klu terserempak ngan aku satu hari nt, si fakrul ni dh jd BUDAK KACA MATA..


    ~: kelakor lak nt aku pakai spec, cam ner yer ? :~
    |


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.