Rss Feed
  1. Mood Hawooookkk!!!!

    Thursday, April 22, 2010



    dah lama aku tak mengaktifkan skill aku dlm grafik nie...ishhh, ape nak jd la sejak abis blajar nie..... photoshop ngan ilus, mgkin sentuh gak, tp 3D cam ner lak?? flash sentuh sikit2 dah skrg....software non linear video editing laen??? Sony Sound forge, Vegas Studio?? After Effect lagi habukk tak study.....

    Kesian,
    bkn tak de masa, byk jer masa terluang....cuma mood tak sampai2...hahahaha


    Apa nk jd ko ni kucing, nk manjakan diri, susahlah...tunggu mood nk sampai mana?? sampai syurga?? Bek aku dgr lagu FT lgi bagus....


    Mana tak nyer, asyik dok maen tenet, game....makan, tido, gi keje..... maen PSP pun ader....mana ada masa nk asah skill dh skrg...huhuhu, jahanam tul dh kucing ni skrg...ishhh


    maen bola jer keje nyer kannn...

    Tapi, ada time....bila aku ternampak marker, dan mangsa...hehehehe...ada jer lukisan abstrak aku nk melukis kat mangsa nie.....


    siap ajak si sharul lgi, maen tik tac toe kat situ...huhuhu, mangsa mmg tak kata ape...kusyuk jer bila dpt men internet

    At least, seni la jugak ni kann....walaupun dh masuk kategori vandalisme....tp mangsa, cannot be named la sape, phm2 la......huhuhu, yeehaaaa!!!

    ~: jgn sampai berkarat skill tu...:~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.