Rss Feed
  1. Routine Oh Routine...

    Tuesday, October 19, 2010

    Salam.....
    take five jap.... (walaupun jari ada 4 jer)

    Just nk update sikit kat blog ni...sb dah lama aku tak jenguk blog sendiri, blog org dan juga blog seratus penulis... hukhuk.

    Dalam 2 3 4 minggu ni, terlalu byk keje2 'hardcore' kat ofis.... (hardcore disini tidak bermaksud angkat berat, lari2 anak, bawak lori, atau seumpamanya, hiks~). Yang confirmnyer, mmg busy giler... teramat sampai kdg2 terpaksa balik lewat malam. Penah ari tu, sampai rasanya nk meletup kepala aku, sb dtgnya dua keje yg 'super hardcore' serentak, watkan aku terus kena migrain....

    Aku di ofis ni ok jer, environment sini best, no problem, dkt ngan Ikea (tetiba apa kaitan ngan Ikea lak ni), and paling penting flexible dr segi masa. So, tak de apa pun yg perlu aku merungut kat sini, in term of environment la. Yang maybe agak 'tertekan sikit', projek2 nyer yg rasanya aku tak leh nk siapkan dlm 'demand' yg serentak, itu yg aku kdg2 merungut dlm hati.


    ni salah satu projek nyer.... (tapi YM tetap online, takde tu cam tak lengkap beb.. hiks~)

    Facebook?? sempat jer... tp tak leh nk layan sgt dah, just sekadar bukak dan baca News Feed jer... lagipun sekarang ni, yg akan aku dahulukan bila bukaknye internet ialah email, dan twitter. Yang lain bukan nyer tak bukak, mmg harus bukak jer bila ada masa. Biasalah kan, designer pun perlukan masa gak tuk rehatkan otak, cari idea, belek2 site org, baca status dan yg paling penting tenangkan fikiran.

    Apa yg aku nk update ek?? Ntah la, byk kot storynyer, tp lum ada masa yg sesuai untuk tuliskan. ni pun curik2 masa updatekan blog yg dah lama berdebu... Ishhhh, kesian mytafastudio.

    Apapun, routine baru aku skrg, aku nk belajar 3D balik... kalau dulu aku guna 3D Max, skrg rasanya nk berjinak2 ngan Alias Maya lak. So far rasanya sama jer kot toolsnya, tutorial pun byk kat tenet. Erm, pc pun baru lepas format, Words and da geng pun aku tak install lagi (cam tak nak install kot, sb dh tak pakai, zaman student sudah lepas katanya...berlagak, hahaha).... so, aku nk install apa yg perlu jer kot, terutamanya software2 multimedia dan montage...

    3D lama aku... klik sini

    ~ berangan mode ke ni? ntah la... :~


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.