Rss Feed
  1. I'm proud to be Malaysian

    Monday, December 27, 2010


    Horayyy... kita menang first Leg AFF Suzuki Cup 2010.

    Jarang sekali aku kuarkan entry berkaitan sukan kat blog ni, sb slalunya aku byk kuarkan entry pasal diri sndri, pengalaman dan sekitar yg berlaku jer. Tapi apa pun aku dan Rofli tgk Final AFF Suzuki Cup semalam kat Uncle K, shah alam... kebetulan baru balik dr Plaza Alam Sentral.

    Kecoh giler kat sna, biasalah semua penyokong Mesia, walaupun tak cecah 100 org kat situ, tp rasanya bising gak la...haha.

    Mencerita pasal gol kemenangan, tak perlu aku ulaskan kat sini lagi siapa penjaringnya kan, semua tgk... klu tak tgk... youtube ada... hahaha. Ni aku embed'kan sorotan dr Youtube, bg sesape yg nk tgk skali lagi, tau berulang-ulang kali, lantak lah... gol2 kemenangan Mesia menentang Indonesia.



    Apapun, kontroversi laser semalam... ermmm, malas aku nk bg ulasan. Rasanya dr mula game lagi, masa nyanyi lagu kebangsaan masing2 lagi dh ada player yg kena pancar laser. Nk diisukan kalah atas dasar gangguan penonton, kira nya sesape leh fikir logik, kan. Sb kemenangan bg ketiga2 gol semalam sudah tak di'laser'kan dah time tu... ngan kata lain, clean n clear..haha


    ni dia insiden smlm, sbnarnya aku miss this moment.... sb baru smpai

    Ermmm, apapun dlm masa tak sampai sehari, pelbagai komen kat ruang maya ni, tgk saje kat Utube, forum, fb dan memana, mesti ramai yg perdebatkan mende ni. Apapun satu isu, mgkin ianya sekadar gurauan, tp aku tersenyum kejap bila baca. haha...

    Kata sorg pe'ngomen', mmg ada yg sengaja laserkan, sb nk hentikan permainan, dikatakan time tu segala ilmu dukun2 ngah pesat, so bila sebaik saje game dibehentikan, kira meng'spoiled'kan angin pak dukun tuk restart menteranya... trus jaringan demi jaringan mudah lepas tu... (giler lawak komen ni, dan rasanya itu hanyalah sekadar gurauan)... hahha

    Apapun, kepada team Mesia... Mesia Boleh... masih ada 2nd Leg kat Stadium Bung Karno pd 29 Dis nt... berbekalkan 3 mata didepan, Insyaallah kita boleh menang,....

    ~: kita sudah selesa, cuma tak semestinya sudah menang, tp Insyaallah menang... whatever it is.. today is my birthday :P :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.