Rss Feed
  1. Tribute to Franky

    Monday, February 14, 2011


    ni dia pembunuh yg selalu menghantui Franky dan kawan2 dirumah... jahat... berbisa

    Malam2 lepas, aku terjumpa satu makhluk comel yg berkaki enam, merayap...
    Aku guna bekas berbentuk silinder, terus tangkap...
    Rupanya si Rofli pula mula melompat lompat...
    Berlari ibarat penguin sakit urat...

    Aku beri nama Franky yang sangat hebat...
    Ataupun nama penuhnya Franky J. Watson yang penuh mantap...
    Huruf J. aku letak sebab aku assume Franky tu jantan ter'hangat'...
    Struktur badan Franky mmg comel dan 'smart'...

    Tak lupa status facebook aku juga hangat meruap...
    Termasuk wall si rofli yang turut diperdebat...
    Dari cerita Franky, dibahannya Kurt tak hengattt...
    Tak dapat Kurt, Awe pun jadi alat....

    Lewat malamnya, aku terpaksa lepaskan Franky yang hebat...
    Terbangnya dari tingkat 5 terus ke tanah mendarat...
    Sambil mem'babai' kaki2 Franky yang hitam pekat...
    Tinggallah aku dan si 'nate' penghuni kehormat...

    Jumpa Lagi Franky. Nanti ada la tu pengganti Franky :'(, biasanya terjumpa yang dah di'penyet' Rofli...


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.