Rss Feed
  1. sing. sang. song.

    Monday, May 23, 2011


    Seharian sangatlah bosan kalau terlalu gigih kerja. Dunia belajar pun dh ada attitute yg sama. Mesti nak ada entertainment dlm sehari walaupun sikit. Kecuali sakit, demam, berkabung la... So, aku meng'sewel'kan diri membuat studio rakaman dibilik, hahaha... bertemankan minus one/karaoke yg senang dapat kat internet, (ckp je la specific sikit......, ok dari utube). So, ST12 satu kali... !!!!


    tak pernah terpikir olehku
    tak sedikit pun ku menyangka
    kau akan pergi tinggalkan ku sendiri
    *courtesy of LirikLaguIndonesia.net
    begitu sulit ku menyangkal
    begitu sakit ku rasakan
    kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

    * di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan
    kasih sayang kamu begitu dalam
    sungguh ku tak sanggup ini terjadi
    karna ku sangat cinta

    ** ini lah saat terakhirku melihat kamu
    jatuh air mataku menangis pilu
    hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih

    satu jam saja ku telah bisa
    cintai kamu kamu kamu di hatiku
    namun bagiku melupakanmu
    butuh waktuku seumur hidup

    satu jam saja ku telah bisa
    sayangi kamu di hatiku
    namun bagiku melupakanmu
    butuh waktuku seumur hidup

    di nantiku


    here nyanyian dari kucing kuyup... (miowww)



    Sekali sekala, rekod suara nyanyian kat phone, nak dgr balik cam ner la agak2nya suara aku... alamak, lain nyer dari telinga sendiri yg dgr. Alaa... tak sedap pun. Tak kisah la, lagipun aku bukan nya seorg penyanyi terlatih yang dapat beri persembahan yang baik. Saje suka2, hobi. Nak dapatkan suara yang mantop, masuk lah kelas vokal...hahaha

    Tapi, bak kata Zarul Umbrella dr kelas nyanyian beliau, katanya...
    If you’re a beginner, keep your initial practice sessions SHORT AND REGULAR. It takes time for your muscles to build up strength. If you practice too long at a time, or try to push too hard, it could easily DAMAGE UR VOICE...

    Ermmm....


    |


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.