Rss Feed
  1. ~ ~ Melayang ~ ~

    Thursday, December 10, 2009

    Keseimbangan persekitaran manusia biasanyer memerlukan macam2 perangai, baek, jahat, derma, curik, kusut...(kusut??) suka dan lalalala.....topik per lak ni??

    semalam, aku shopping barang dapur kat Bintang....beli gula, milo dan syampoo sunsilk kaler pink... smooth & manageable....biasalah, keperluan domestik normal manusia skrg.... pastu ada pasar mlm, so, sempat la aku singgah kejap tgk2 mknan, baju tau sebagainyer.... ape pown, barang2 shopping td, aku tinggalkan kat dlm raga motor MBH1811....berserta helmet, x berkunci pun....

    ermmm.....
    dalam kesibukan org dok lalu lalang, ada jugak yg mgkin kelaparan tahap vampire jennifer's body, menyapu bersih hasil belian aku dlm raga motor......ishhh..giler nyer manusia.. aku balik jer dr pasar mlm, tgk2 helmet ader, makanan semua....lesap, npk sgt yg tukang curik pun x pentingkan duit, tp makanan, mana tak nyer, klu dia betul2 nk duit, better curik la helmet, lagi mahal nilai nyer dr brg2 tue.....sian.

    So, smlm aku tak dpt la nk minum milo, gula pun dah habis,.......ditambah ngan internet dh x dak...mmg bosan dan lapar....



    hasil tangkapan pencuri.......

    ~: halalkan jer la :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.