Rss Feed
  1. Simple jer entry nie, tp penuh persoalan, bg diri aku dan mintak pandangan dr korg blogger-blogger semua...ahahahaha

    Yessss......
    Aku mendapat kunjungan di Shout Box, excited pun ada, semua yg bg komen kat shout box, amatlah aku hargai.... ermm, dlm rmai2, yg nie special sikit...


    bahasanyer aku paham la, standart la klu guna english nyer...

    So....cam biasa la, mmg aku akan menyergah balik blog blogger yg bg komen kat aku, huhuhu....
    Dan untuk blogger nie, apa aku dapati,.....ALAMAK!!!


    bahasa apakah??

    Mula2, ingatkan entry tu jer yg khas, tp tgk kat sidebar smua, mak aiii....mmg sepatah pun aku tak paham cam nie..... nak follow pun lagi la kan, npk la sgt kan aku tak kan baca nyer....dah la lagi satu, bkn nyer ada shout box, alahai ayakaramba la aku cam ni...hahaha...

    Tapi tu la, sbg gentlemen...cewahhhh, "bersalahkah aku tak membalas ape yg dia nak"...., huhuhu, kan???

    >> untuk 2 3 minit, tergelak gak, mamat ni pun paham ker bahasa mesia?? hiks <<

    ~: mintak pendapat dan pengalaman korg :~

  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.