Rss Feed
  1. Inilah duniaku....part 1

    Thursday, July 15, 2010

    Salam,
    ermmm...seharian dua harian busy, tp ntah pa per jer yg busy aku tak tahu..haha
    Tapi so far, tempat baru ni byk betul perkara yg perlu aku belajar, ye lah...ni lah dunia studio advertising yg betul2 dlm environment dan moodnya. So far, sepanjang 2 3 hari, agak kaget jugek lek..(apa aku merepek ni...pelik benor bahaso), kat sini...ye la...guna i-Mac ni shortcut yg mmg lain, tp bkn bermakna aku tak penah pakai pun menatang mende ni, cuma tu la, tahap kelajuan aku wat kerja kdg2 terbantut dek dok tersalah tekan.... ermmmm take times gak la nk biasa kan diri balik drpd pengguna PC ke Mac ni, kan...



    ni haa.. tp yg ni 20 inch jer, aku pakai skrg 24 inch kot, survey harga dlm RM 7000 ++ gak, ermmm nk jer angkat satu, kalau kaya la...hahaha

    Citer pasal environment kat sni....
    ermmm.....mabeles!!! ahhaha

    Nape mabeles.... erm ofis hour kul 9.oo pagi sampai 6.00 ptg... ermmm, tp staff mostly tak kisah pun pasal punctual ni, ada skali aku dtg kul 9.00 pagi tepat kot....ingat dh lambat, rupanya kunci lgi, siap manga tu, klu setakat access kad tau masukkan nombor password tu, aku leh jer.. makna nyer mmg tak datang sorg pun lgi keje time tu, gilerrrr.....

    Pastu, lps kul 9.00 pg pun, bkn semuanya masuk time tu, bos tak yah citer la..... ada yg dtg kul 11 , yg dtg tgh hari pun ada.... hahaha, tak de org nk marah, even boss pun satu kepala gak... meriahnyer dorg kat sni..

    Tapi apa pun aku tak leh la wat perangai cam dorg, awal lagi kot aku kat sini, so better dtg awal tau lewat setengah jam ker, tu dh kira ok la.... jaga attitute katanya...hiks~~

    Time mkn lak, ermm, lunch kul 1 cam biasa, tp kat sni cam tak de k=limit jer nk kuar, klu ngah seronok wat keje, kuar la kul 1 lbh, tak pun nk dekat2 kul 2 pun cam boleh jer..... pastu masuk kul 2 lbh, hahaha...

    Owhh, bercerita pasal mkn, ni pun time lunch ni, skrg dh kul 1.45 tgh hari, aku nk gi makan jap yer,...nt sambung part 2...


    risau lps mkn slalu jd cam ni, susah nt...hiks~

    : chow dulu :~




  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.