Rss Feed
  1. Inilah duniaku....part 2

    Thursday, July 15, 2010

    Masih lagi di ofis, dh malam...... ala, bkn nyer nk merungut pown, malah lagi selesa jer kat sini...
    Tapi, alamak....sejuk la pulak mlm2 nie.... aircond..sejuk bang..sejuk...hiks~

    Ermmm...
    bercakap pasal environment kat sini lagi, hehehe..... Agak loose la klu nk fokuskan kat disiplin, tp bkn nyer aku kata kat sini semua jahat2 tak de disiplin...ish....

    Cuma dr segi punctuality ke ofis, kalau semalam dh santak keje sampai lewat pagi, of course la kan kita nk gak rehat, so... itu yg terjadinya dtg lewat...hehe, bukan nyer attitute dorg semua buruk.


    see...semua org baik2 cam kucen ni jer...

    Ermmm...designer kat sini, kira senior la, ada 2 org... dua2 laki. Aku cukup kagum ngan keduanya skali, ye la, sorg tu mmg cukup 'pro' ngan teknikal dan shortcut.... byk gak dia ajar aku pasal In-Design terutamanya...(sebab wat masa ni aku byk guna In-Design, tuk siapkan Recruitment Ad)... ala, kalu korg tak tahu ape tu recruitment ad, yg classified tu...tak pun Ad jawatan kosong kat paper yg korg baca hari2.... So, brother ni mmg la laju ngan shortcut2, tup tap tup tap.... dh siap, dan paling penting tak lokek pun nk mengajar...good job Bro!!

    Sorg lagi lak, hehehe.....asyik dok wat keje jer, tp dia skrg fokus pada design2 client cam posters, promotion above the line segala bagai tu... yg banyak guna photoshop dan illustrator.... Ermmm... aku pun cukup kagum gak ngan idea dia, giler gempak wehh...... mmg la Creative Director (CD) kitorg tu yg bg idea, tp teknikal dan skill dia pun leh tahan hebat gak la..... kira sekali tgk design dia, dh tak boring walaupun tak siap lagi, hebat tu kannn...??

    So far, kat sini mmg syok, nape??? Sb semua laki pompuan kepala giler2..... tapi tak la sampai menyakitkan hati... Environment ni mmg tak dpt kat company lama aku, (hehehe...sori yer company lama), sb kat sini mmg semuanya otak designer.. so aku dpt belajar banyak menda dan skill, compare ngan aku sorg2 saje designer tp dibantu oleh idea2 yg kurang bernas tp nk pakai idea buruk dia jer...(opsss...tak nk mention aku ngah ckp kat sape, tak penting dah...)

    Ishh...asyik tersalah shortcut jer, yer la.... button ALT kat keybord sni tak sama ngan keyboard PC, ermmm.... nt2 la aku sambung part 3 pulak...

    Ok lah, sekarang dh kul 12 mlm lbh, so aku nk gerak dulu la yer...nt aku sambung episod seterusnya...



    tetiba rasa nk cakar org.....

    ~: meowww :~


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.