Rss Feed
  1. Terasa nak bela arnab la...

    Saturday, July 3, 2010



    mari dan maru...binatang kesayangan aku, aku bela kat bilik...

    Salam,
    sekarang ni mmg ler musim bola, tapi ada satu gerai kat i-city jual makhluk Allah yg bernama arnab... comel giler...


    Macam2 jenis ada, kacukan sana sini...ish teringin lak rasa nk bela, tp tu la bela sekor, kesian, baik bela sepasang... sarang lagi, makanan lgi, byk nk kena maintanence lagi... nk letak mana...

    Ermmm....
    so, rasanya wat masa ni lum lgi kot, mgkin sampai masanya aku bela gak, huhuhu......


    tgk arnab ni, comel kan..... dok panggil aku "Kucing...kucing, bela lah saya..."


    ~: so cute la kamuuuuuuuu :~
    |


  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.