Rss Feed
  1. My Little Snow White

    Sunday, May 8, 2011


    Salam...
    Korang mesti kenal dgn Snow White kan?? mungkin juga korang tahu pun flow cerita dia, si Puteri yg di dengki oleh mak tirinya, dan dihalau ke hutan untuk dibunuh... Ala, yg ada 7 org kerdil tu... buah epal.. putera... Tahu kan?

    Apa kaitan snow white? buah epal? dan putera dgn entry aku kali ni??... hehe
    Malas nak bebel panjang2....

    Kalau dulu Putera Dayang Senandung.. (putera ke puteri???) adalah panglima hitam yang merupakan sang wira dan digemari ramai peminat..

    Kini...
    lahir sudah episod cerita Princess Snow White... pada 6hb Mei 2011 yg lepas. (apa aku merepek ni??)
    Walaupun masih lum diedar ke seluruh market Malaysia, dan katanya limited wat masa ni sehingga penghujung Mei ini saja dulu.... ermm

    Tapi, apapun, aku sempat melamar Princess Snow White yg ayu tu, dgn tiket 'invitation atas nama pemilik panglima hitam'...hahaha...

    Dgn istiadat diraja dan mohor-mohor besar, aku namakan Princess Snow White ini sebagai....
    My Little Snowy... :p (sila tabur bunga api sendiri tuk lebih efek yer...)


    perlu segera pakaikan gaun tuk melindungi ancaman kuman...:p


    Snowy sedang berada di taman bunga...


    Snowy dan Dayang Senandung ketika sedang mesyuarat PIBG sekolah...

    ~: berakhir episod Snow White yg pendek dan merepek :~

    Apapun, aku perlukan gadget2 seperti ini kerana seharian di ofis berdepan dgn produk Mac, senang untuk aku 'synchronize' kan file... (hmmm, sudah....jgn bg alasan lagi)




  2. 0 kucing kering mengiau:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

mytafastudio. Powered by Blogger.